Політика повернення

Повернення товару та коштів:

Якщо Ви не задоволені товаром, хочете його замінити або повернути, і це сталося з нашої вини (наприклад, кур'єр доставивши неправильний товар або є претензії до його якості), ми завжди беремо на себе всі витрати, пов'язані з доставкою, обміном або поверненням товару. Такі випадки трапляються дуже рідко, але ми завжди йдемо назустріч нашим клієнтам.

Якщо претензії пов'язані з виробником товару, ми беремо на себе взаємодію з виробником або дистриб'ютором або забираємо товар і привозимо новий, вирішуючи всі питання самостійно.

Якщо Вам доставили якісний товар, але Ви передумали купувати його з особистих причин і хочете повернути або обміняти його, тоді:

– Товар не використовувався (немає явних ознак використання).
– Він не має пошкоджень, які могли бути заподіяні покупцем (збережено зовнішній вигляд товару, етикетки, ярлики).
- З моменту покупки пройшло не більше 14 днів, не рахуючи дня придбання.
– Товар належної якості зроблений не за індивідуальними розмірами

Якщо аналогічного товару в магазині немає, Ви можете вибрати інші товари з перерахуванням вартості, отримати гроші у сумі, що відповідає вартості товару на момент покупки, або отримати аналогічний товар після його постачання. Продавець зобов'язаний повідомити про постачання у день надходження товару (ст. 9 п. 2 Закону).

У разі повернення грошей розрахунок проводиться за вартістю товару на момент покупки за винятком вартості доставки (якщо доставка була платною). Якщо після повернення товару загальна сума замовлення залишається достатньою для безкоштовної доставки, плата за доставку не стягується.

Умови обміну та повернення товару неналежної якості:

Заміна або повернення товару з виявленим прихованим виробничим дефектом (істотним недоліком), поміченим під час використання, здійснюється на підставах та у рядки, визначені Законом України “Про захист прав споживачів”. Обмін або повернення товару неналежної якості проводитиметься безкоштовно. Повернення коштів можливе у день повернення товару або, у разі відсутності коштів у касі, протягом максимум 7 днів.

Не підлягають обміну або поверненню:

  • Товар без істотних недоліків, якщо з моменту придбання закінчилося більше 14 днів.
  • Товар без істотних недоліків, який був у використанні та не новий.
  • Товар належної якості, кольору, розміру, форми, який було зроблено за індивідуальними розмірами.
  • Товар із механічними ушкодженнями або якщо в ході експертизи встановлено, що дефекти виникли з вини покупця, або є ознаки втручання (розкриття, спроба ремонту тощо).

Щоб уникнути непорозумінь, ретельно оглядайте товар під час отримання. Якщо Вас не влаштовує зовнішній вигляд, розмір, колір чи товар не відповідає замовленню, поверніть його кур'єру без розпакування. У разі відмови від товару належної якості, покупець сплачує вартість доставки. Претензії щодо зовнішнього вигляду та механічних пошкоджень приймаються лише при доставці.